Ferring Konference: Ystad

  • IMG_7090
  • banner-ferring-konference-ystad1
  • IMG_7128
  • case-ferring-konference-2013
  • banner-ferring-konference-ystad2
  • IMG_6965

Ferring Pharmaceuticals konference

90 deltog fra hele verden i to dages møde i Ystad, Sverige, med præsentationer, workshops og middag om aftenen. Event Republic stod for den samlede planlægning, invitation og registrering af deltagere, varetagelse af det tekniske setup, afvikling af selve mødet og den sociale event om aftenen.

Formål: Udover networking og statusupdate var et mål for denne konference generelt at øge deltagernes kulturforståelse og evne til at sætte sig i andres sted – både internt på tværs af landegrænser, men også i forhold til slutbrugerne af deres produkter såsom patienter og sygeplejersker.

Løsning: Konference set-up med forskellige indlæg, hvor deltagerne også skulle deltage aktivt. Blandt andet var der indlæg med indbygget teambuilding, samt et skuespil ”en dag i en testsygeplejerskes liv”. Indlæggene blev evalueret på stedet umiddelbart efter, de var afsluttet, hvilket gav talerne en hurtig feedback.

Resultat: Det fungerede godt med den umiddelbare feedback på talerne, og der var generelt en rigtig god stemning til konferencen som overordnet fik en meget positiv feedback – den bedste konference på indholdssiden og perfekt logistisk afvikling.

 

 

Event Republic handled our international meeting arrangements to a very high standard and ensured that every detail was to our satisfaction. Their ability to come up with fast and ingenious solutions both practically and creatively is second to none. I can certainly recommend them for handling corporate events and would not hesitate in working with them againProcess & Training Manager, Ferring Pharmaceuticals A/S.

 

Farverne på afdelingens logo blev brugt som gennemgående grafisk element i konferencen visuelle identitet. Folk var så begejstrede for designet, at afdelingen efterfølgende adopterede elementer fra konferencens identitet og inkorporerede dem i afdelingens egen visuelle identitet.
Marie Damsgaard, Event Republic