Jubii Kundearrangement

Jubii kundearrangement

70 deltog i Jubiis kundearrangement, hvor Event Republic stod for planlægning og afvikling.

Formål: Opgaven til denne event var at skabe et unikt kundearrangement, hvor formålet var at opbygge og styrke kunderelationer. Det var kunder, der var vant til en vis standard, så det skulle være noget ud over det sædvanlige.

Løsning: Gæsterne blev alle deltagere i et mini Lemans racerløb, hvor de skulle dyste mod hinanden i verdens hurtigste bil, en Radical SR3. Efterfølgende blev de fløjet tilbage til København i en helikopter, hvor vi pga. gode kontakter i pladebranchen havde fået VIP billetter til et lounge-område lige foran scenen til det årlige koncertevent ”90-festen”.

Resultat: Jubii var meget tilfredse med arrangementet og sagde, at det var det bedste kundearrangement, de havde haft hidtil.

One of our absolute most successful customer events so far. Event Republic created a really good atmosphere and our customers had a great experience.Sales Manager, Jubii

 

Motorsport-events er eminente til at nedbryde barrierer. Det er virkelig svært at holde paraderne oppe, når adrenalinen pumper. Alle bliver altid i et fantastisk humør, og man træder ikke ud af verdens hurtigste bil med kommentaren: ”Det var kedeligt”. Som kæmpestor motorsport-entusiast er jeg specielt vild med at holde denne form for event, og indtil videre har vi da også tilfredshedsscore på 100%. Og det er bare fedt!
Mads Wittrup, Event Republic