Maersk Leadership Conference

  • case-maersk-leadership-konference
  • IMG_4119
  • IMG_4125
  • IMG_4152
  • IMG_4213

Maersk Leadership Conference

2 dages konference med middage for de øverste 150 ledere. Konferencen blev holdt på Skansen hotel i Båstad, Sverige, beliggende smukt ud til vandet. Event Republic stod for at lave indledende oplæg, planlægning, registrering, afvikling og evaluering. Vi havde en meget stærk værtsrolle til denne konference.

Formål: Formålet med konferencen ”Striving for the Best” var at vende en defensiv strategi til en offensiv. Man var på vej ud på den anden side af krisen.

Løsning: Til denne konference gjorde vi meget i brug af eksempler og videomediet samt interaktivitet deltagerne imellem.  Hele konferencen blev afholdt som et talkshow for at bryde den klassiske konferenceform og gøre det mere interaktivt. Det var også til denne konference, at vores Sharelab App blev indført første gang.

Resultat: Evalueringen viste, at den nye strategi, som skulle implementeres, var kommet godt under huden på deltagerne, og at der var stor tilfredshed omkring den øgede interaktivitet. En interessant observering var i øvrigt, at med sharelab App’en blev der stillet 85% flere spørgsmål end til konferencer uden Sharelab App.

(..) A sincere thank you, for a well-managed event. Your efforts made a great contribution to the success of the conference.Group Strategy Office, A.P. Møller - Mærsk

 

 

 

 

Dette var en konference, hvor vi for alvor arbejdede med interativitet. Talkshow set-up’et var en banebrydende måde at holde konferencer på og noget, som andre har taget op sidenhen.
Mads Wittrup, Event Republic