Maersk Line Konference: München

  • banner-maersk-line-konference-munchen-8
  • banner-maersk-line-konference-munchen-4
  • banner-maersk-line-konference-munchen-5
  • banner-maersk-line-konference-munchen-7
  • banner-maersk-line-konference-munchen-6

Maersk Line “Changing how we sell” konference

Konference med 180 Maersk Line ledere fra hele verden. Event Republic håndterede indhold, planlægning og afvikling af konference samt middage, hotel og logistik. Konferencen varede i fem dage og foregik i München, BMW Welt.

Formål: Implementering af ny salgsstrategi, ”Changing the way we sell”, som skulle kommunikeres ud til deltagerne. Målet var at få deltagerne til at forstå og tage ejerskab på strategien

Løsning: Konferencen blev afviklet på BMW Welt (en af Maersk Lines kunder), for at cementere vigtigheden af kunderne. Målrettet indhold i form af strømlinet kommunikation, informative indlæg, interaktivitet blandt deltagerne & fokus på business.

Resultat: Der blev evalueret på konferencen ad to omgange. Både umiddelbart efter konferencen samt et år efter. Den første evaluering viste, at deltagerne havde forstået strategien, og at der var en positiv energi og engagement i forhold til at skulle implementere den.  Anden evaluering viste, at den nye salgsstrategi er blevet effektivt implementeret og med stor impact.

We were very satisfied with Event Republic on our strategy conference. Not only did they handle the logistics really well, but they contributed greatly on the content side – creating a red thread and focused communication in all our presentation material. Thanks a lot for your hard work.Executive Officer

 

 


BMW’s showroom var rent strategisk en optimal location for konferencen. På et tidspunkt blev en container kørt op med en BMW i. Det gav en rigtigt god effekt i forhold til at vise, at det er det, der er inde i containerne, det handler om, og var med til at cementere det overordnede budskab.
Mads Wittrup, Event Republic