Virtuelle konferencer

Event Republic kan som jeres eventpartner hjælpe jer med forskellige digitale løsninger fra A-Z.

Et virtuelt univers

Den virtuelle platform designer vi med en rød tråd igennem hele jeres arrangement. Vi skaber et virtuelt univers med alt hvad I og jeres gæster kender fra en klassisk konference så som: registrering, netværksområde, informationsskranke, udstiller- og partnerstande, scener til shows og keynote speakers samt separate rum til workshops. Alt efter hvordan I ønsker at de forskellige gæster skal kunne interagere med hinanden, er det muligt at deltagere, talere og andre gæster, kan se hinanden, chatte, debattere, stemme og networke på kryds og tværs gennem hele arrangementet.

Vi producerer i et studie i København og kan streame derfra i høj kvalitet til hele verden. . Og hvis I ønsker det, rykker vi gerne studiet hen til jeres domicil eller et andet relevant sted. Vi producerer i et medlevende og informativt talkshow univers.

Online eller hybrid konference

Om I ønsker en udelukkende online konference eller en hybrid konference er helt op til jeres behov:
-Online konference: Alle deltagere interagerer online via deres computer, og den digitale konference transmitteres fra et studie. I studiet kan der være en moderator samt udvalgte keynote speakers og paneldeltagere.
-Hybrid konference: Her møder nogle få deltagere fysisk op som publikum, imens størstedelen interagerer online via deres computer. At der kan være publikum i salen skaber ofte en mere livlig stemning fra scenen.

Om I vælger en 100 % online konference, en hybrid konference, eller måske en helt tredje model, som vi sammensætter for jer, så er vi som altid klar til at skabe en god oplevelse for jer, både i studiet og ikke mindst hos jeres gæster bag skærmen.

Dette gør vi ved at planlægge program og indhold, som er særligt velegnet til at engagere deltagere via et virtuelt univers med korte indlæg, chat-rooms, online workshops, forproducerede indslag, livestreaming fra forskellige locations, udsendelse af goodie bags til gæsterne og meget andet.

Hvad vi leverer til jeres virtuelle konference:

✓ Projekt- og budgetstyringstyring, planlægning af agenda, eventkøreplan og manuskripter
✓ Koordinering af AV-teknik og udstyr, samt adgang til professionelt studie
✓ Livestreaming (også fra flere locations), Webcast og Web-TV
✓ Konferencehjemmeside med program, registrering, evt. betaling, chat-rooms, workshop rum og streamingkanaler, samt kommunikation med oplægsholdere og deltagere

✓ Pakning og udsendelse af goodiebags til deltagerne som optakt til konferencen – eller et ”Tak fordi I deltog”

✓ ✓ Forproducerede videoindslag og underholdende indslag som f.eks. en koncert, et show eller en fysisk aktivitet til deltagerne
✓ Booking af konferencier, keynote speakers og underholdning
✓ Tema og designudvikling – den røde tråd

Ring eller skriv til os og aftal et uforpligtende møde, hvor vi kan tale om, hvordan vi kan gøre jeres næste virtuelle konference til en god oplevelse. Når vi kender jeres ønsker og behov, har vi mulighed for at skræddersy et tilbud der passer til lige netop jer.