A.P. Møller Konference: Barcelona

  • banner gallamiddage
  • banner-ap-moller-konference-barcelona4
  • banner-ap-moller-konference-barcelona3
  • banner-ap-moller-konference-barcelona1
  • banner-ap-moller-konference-barcelona
  • case-ap-moeller-konference

Maersk Group Leadership Conference

300 gæster (150 øverste ledere med ledsagere) blev fløjet ind fra hele verdenen til 2,5 dages konference og aktiviteter i Barcelona. Event Republic stod for logistik samt planlægning og afvikling af konferencen, middage og aktiviteter. Den ene dag kørte 8 forskellige aktiviteter sideløbende med konferencen.

Formål: Formålet med konferencen ”Playing to win” var at genskabe vindermentaliteten hos deltagerne. Derudover var der fokus på networking samt på at give ledsagerne nogle spændende og underholdende dage.

Løsning: Konferencen blev afholdt i solrige Barcelona, hvor der var rig mulighed for at stable et underholdende program på benene for deltagerne. Klassisk konference set-up, hvor der fokus på en overordnet identitet med ensartet kommunikation, inspirerende talere samt gennemgående budskaber til at cementere det overordnede ”Playing to Win” koncept 

Resultat: Der kunne efterfølgende måles en forøget entusiasme og kampgejst hos lederne, og feedbacken på konferencen var i det hele taget meget positiv med en score på over 4 ud af 5.



On behalf of the Group Strategy Office, and our CEO, I would like to extend a sincere thank you, for a well managed event. Your efforts made a great contribution to the success of the conference.Group Strategy Office, AP Møller Mærsk

 

 

 

Eventen blev holdt på Arts Hotel i Barcelona, og med kulturelle oplevelser i særklasse, dejligt klima, lækker mad og gode muligheder for aktiviteter af forskellig art, var Barcelona et helt optimalt sted for afholdelse af konferencen.
Mads Wittrup, Event Republic