Maersk Group Leadership Conference

300 gæster (150 øverste ledere med ledsagere) blev fløjet ind fra hele verdenen til 2,5 dages konference og aktiviteter i Barcelona. Event Republic stod for logistik samt planlægning og afvikling af konferencen, middage og aktiviteter. Den ene dag kørte 8 forskellige aktiviteter sideløbende med konferencen.

Formål: Formålet med konferencen ”Playing to win” var at genskabe vindermentaliteten hos deltagerne. Derudover var der fokus på networking samt på at give ledsagerne nogle spændende og underholdende dage.

Løsning: Konferencen blev afholdt i solrige Barcelona, hvor der var rig mulighed for at stable et underholdende program på benene for deltagerne. Klassisk konference set-up, hvor der fokus på en overordnet identitet med ensartet kommunikation, inspirerende talere samt gennemgående budskaber til at cementere det overordnede ”Playing to Win” koncept

Resultat: Der kunne efterfølgende måles en forøget entusiasme og kampgejst hos lederne, og feedbacken på konferencen var i det hele taget meget positiv med en score på over 4 ud af 5.

“On behalf of the Group Strategy Office, and our CEO, I would like to extend a sincere thank you, for a well managed event. Your efforts made a great contribution to the success of the conference.“

Group Strategy Office, AP Møller Mærsk

Relaterede cases