Cases

IRMA Bootcamp

Irma bootcamp for 2100 medarbejdere, fordelt over 40 workshops, i Masterchef studiet i København. Arrangementet stod på henover sommer/efterår 2018 samt vinter/forår 2019. Event Republic stod for al logistik, registrering af deltagere samt planlægning og al praktisk udførelse og deco af studiet.

Formål: At skabe awareness omkring det nye Irma brand, samt sørge for bedre kendskab til butikkens varesortiment, ved at lade medarbejdere arbejde med produkterne. Derudover var det også vigtigt at sørge for at give dem nye værktøjer til at udføre de daglige opgaver i butikkerne.

Løsning: Food workshop med fokus på kvalitetsråvarer samt passion for gastronomi, kombineret med undervisning omkring det nye Irma, samt hvad det vil sige og hvad det kræver at være Irma-medarbejder.

Resultat: Det var vigtigt for os, at alle 2100 medarbejdere fik den samme gode oplevelse, uanset om de mødte op på bootcamp nr. 1 eller bootcamp nr. 40. Alle deltagere fik et custom-made forklæde med deres egent navn, hvilket der var stor begejstring omkring.Dette skulle de så bruge til food-workshoppen som foregik i køkkenerne i Masterchef studiet. Der blev taget en masse billeder og stemningen var høj, samtidig med at der blev testet smagssanser og madlavning, med nogle af Irmas råvarer, som deltagerne lærte at arbejde med undervejs.

Sidebar

Relaterede cases

Coop Danmark Arrangement
Coop Danmark Company Party Sommerfest for 135 ansatte fra deres regnskabsafdeling. Gæsterne kom fra henholdsvis... Læs mere
Lyreco Convention 2013
Lyreco Convention
Lyreco Convention Kick-off’s, konvention, award-show og leverandørmesse med 70 stande, samt gallamiddag og fest med... Læs mere
Energinet: Indvielse af Viking Link
Energinet: Indvielse af Viking Link Indvielse for Energinet, en fejring af  verdens længste elkabelforbindelse, Viking... Læs mere

Event Republic

Har du nogle spørgsmål?

Kontakt os

Event Republic

Har du nogen spørgsmål?

Kontakt os