Cases

IRMA Bootcamp

Irma bootcamp for 2100 medarbejdere, fordelt over 40 workshops, i Masterchef studiet i København. Arrangementet stod på henover sommer/efterår 2018 samt vinter/forår 2019. Event Republic stod for al logistik, registrering af deltagere samt planlægning og al praktisk udførelse og deco af studiet.

Formål: At skabe awareness omkring det nye Irma brand, samt sørge for bedre kendskab til butikkens varesortiment, ved at lade medarbejdere arbejde med produkterne. Derudover var det også vigtigt at sørge for at give dem nye værktøjer til at udføre de daglige opgaver i butikkerne.

Løsning: Food workshop med fokus på kvalitetsråvarer samt passion for gastronomi, kombineret med undervisning omkring det nye Irma, samt hvad det vil sige og hvad det kræver at være Irma-medarbejder.

Resultat: Det var vigtigt for os, at alle 2100 medarbejdere fik den samme gode oplevelse, uanset om de mødte op på bootcamp nr. 1 eller bootcamp nr. 40. Alle deltagere fik et custom-made forklæde med deres egent navn, hvilket der var stor begejstring omkring.Dette skulle de så bruge til food-workshoppen som foregik i køkkenerne i Masterchef studiet. Der blev taget en masse billeder og stemningen var høj, samtidig med at der blev testet smagssanser og madlavning, med nogle af Irmas råvarer, som deltagerne lærte at arbejde med undervejs.

Sidebar

Relaterede cases

Tvprisen
Tvprisen 1100 gæster på Tivoli Hotel & Congress Center i København til brancheforeningens awardshow. Aftenen... Læs mere
Coloplast A/S Teambuilding
Coloplast teambuilding og inspirationsdag Teambuilding i Snekkersten, hvor 70 Coloplast medarbejdere deltog i en Storm... Læs mere
Energitårnet åbent hus arrangement
Energitårnet åbent hus arrangement 1700 af Roskildes borgere og andre interesserede deltog ved et åbent... Læs mere

Event Republic

Har du nogle spørgsmål?

Kontakt os

Event Republic

Har du nogen spørgsmål?

Kontakt os