Irma Bootcamp

 

Irma Bootcamp

IRMA Bootcamp

Irma bootcamp for 2100 medarbejdere, fordelt over 40 workshops, i Masterchef studiet i København. Arrangementet stod på henover sommer/efterår 2018 samt vinter/forår 2019. Event Republic stod for al logistik, registrering af deltagere samt planlægning og al praktisk udførelse og deco af studiet.

Formål: At skabe awareness omkring det nye Irma brand, samt sørge for bedre kendskab til butikkens varesortiment, ved at lade medarbejdere arbejde med produkterne. Derudover var det også vigtigt at sørge for at give dem nye værktøjer til at udføre de daglige opgaver i butikkerne.

Løsning: Food workshop med fokus på kvalitetsråvarer samt passion for gastronomi, kombineret med undervisning omkring det nye Irma, samt hvad det vil sige og hvad det kræver at være Irma-medarbejder.

Resultat: Det var vigtigt for os, at alle 2100 medarbejdere fik den samme gode oplevelse, uanset om de mødte op på bootcamp nr. 1 eller bootcamp nr. 40. Alle deltagere fik et custom-made forklæde med deres egent navn, hvilket der var stor begejstring omkring.Dette skulle de så bruge til food-workshoppen som foregik i køkkenerne i Masterchef studiet. Der blev taget en masse billeder og stemningen var høj, samtidig med at der blev testet smagssanser og madlavning, med nogle af Irmas råvarer, som deltagerne lærte at arbejde med undervejs.

Sidebar

Related cases

Ferring konference: Prague
Konference i Prag
Ferring Pharmaceuticals GRAPAC Conference Årlig konference, hvor Ferring samlede 135 kolleger fra hele verden til... Læs mere
Lyreco Kick Off Göteborg
Lyreco Kick Off: Göteborg
Lyreco: Kick-Off Göteborg Kick-off og teambuilding, hvor 170 sælgere og leverandører deltog. Event Republic stod... Læs mere
Phonak Produktlancering
Phonak Produktlancering Formål: Formålet var at lancere Phonaks nye produkter, samt at afholde en efterfølgende... Læs mere

Event Republic

Do you have any questions?

Contact us

Event Republic

Do you have any questions?

Contact us