Maersk Line “Changing how we sell” conference

 

Konference med 180 Maersk Line ledere fra hele verden. Event Republic håndterede indhold, planlægning og afvikling af konference samt middage, hotel og logistik. Konferencen varede i fem dage og foregik i München, BMW Welt.

Formål: Implementering af ny salgsstrategi, ”Changing the way we sell”, som skulle kommunikeres ud til deltagerne. Målet var at få deltagerne til at forstå og tage ejerskab på strategien

Løsning: Konferencen blev afviklet på BMW Welt (en af Maersk Lines kunder), for at cementere vigtigheden af kunderne. Målrettet indhold i form af strømlinet kommunikation, informative indlæg, interaktivitet blandt deltagerne & fokus på business.

Resultat: Der blev evalueret på konferencen ad to omgange. Både umiddelbart efter konferencen samt et år efter. Den første evaluering viste, at deltagerne havde forstået strategien, og at der var en positiv energi og engagement i forhold til at skulle implementere den.  Anden evaluering viste, at den nye salgsstrategi er blevet effektivt implementeret og med stor impact.

“We were very satisfied with Event Republic on our strategy conference. Not only did they handle the logistics really well, but they contributed greatly on the content side – creating a red thread and focused communication in all our presentation material. Thanks a lot for your hard work.”

Sidebar

Relaterede cases

Julefrokost
A.P. Møller julefrokost
Maersk Line julefrokost Julefrokost for 250 medarbejdere, som blev afholdt i det gamle Scala. Event... Læs mere
Distributørmøde i Kroatien, Montenegro og Italien
Eleven Australia Distributørmøde i Kroatien, Montenegro og Italien De seneste tre år har Eleven Australia... Læs mere
Phonak Produktlancering
Phonak Produktlancering Formål: Formålet var at lancere Phonaks nye produkter, samt at afholde en efterfølgende... Læs mere

Event Republic

Har du nogle spørgsmål?

Kontakt os

Event Republic

Har du nogen spørgsmål?

Kontakt os