Maersk Line “Changing how we sell” conference

 

Konference med 180 Maersk Line ledere fra hele verden. Event Republic håndterede indhold, planlægning og afvikling af konference samt middage, hotel og logistik. Konferencen varede i fem dage og foregik i München, BMW Welt.

Formål: Implementering af ny salgsstrategi, ”Changing the way we sell”, som skulle kommunikeres ud til deltagerne. Målet var at få deltagerne til at forstå og tage ejerskab på strategien

Løsning: Konferencen blev afviklet på BMW Welt (en af Maersk Lines kunder), for at cementere vigtigheden af kunderne. Målrettet indhold i form af strømlinet kommunikation, informative indlæg, interaktivitet blandt deltagerne & fokus på business.

Resultat: Der blev evalueret på konferencen ad to omgange. Både umiddelbart efter konferencen samt et år efter. Den første evaluering viste, at deltagerne havde forstået strategien, og at der var en positiv energi og engagement i forhold til at skulle implementere den.  Anden evaluering viste, at den nye salgsstrategi er blevet effektivt implementeret og med stor impact.

“We were very satisfied with Event Republic on our strategy conference. Not only did they handle the logistics really well, but they contributed greatly on the content side – creating a red thread and focused communication in all our presentation material. Thanks a lot for your hard work.”

Sidebar

Related cases

Unity technologies
Inspirations arrangement for 1500 medarbejdere
Unity Hack Week, Nyborg For flere år i træk har Event Republic arrangeret Hack Week... Læs mere
Ferring konference: Madrid
Pharma Konference i Madrid
Ferring Pharmaceuticals International Development Conference Ferring samlede for første gang fire forskellige afdelingers konferencer under... Læs mere
50 års Jubilæumsfest
DHI 50 års jubilæumsfest Jubilæumsfest for 600 medarbejdere og deres ledsagere. Festen blev afholdt i... Læs mere

Event Republic

Do you have any questions?

Contact us

Event Republic

Do you have any questions?

Contact us